Esperanza EKH005

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Esperanza EKH005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne 25-03-2021

teveel minpunten

Geschreven voor: Esperanza EKH005

Om gas te besparen bij het bereiden van voedsel met een langere kook/baktijd, kocht ik deze losse inductieplaat. Het valt me erg tegen, heb eerder jaren op elektra gekookt, maar deze inductieplaat is minder precies. Hij maakt te grote sprongen in verbruik; zo lijkt het bij 300 graden een warmhoudplaatje, maar wil ik het vlees laten sudderen zet ik hem een stap hoger, is het meteen 500 en dan gaat het weer te hard. Bij alle temperaturen mis ik een tussenstap.
Het apparaat is te glad aan de onderkant waardoor het makkelijk wegglijdt.
Als je bijv bij pannenkoekenbakken (of wat anders dan ook) de pan schuin houdt, of van het plaatje haalt gaat het apparaat piepen. Kennelijk moet hij helemaal op de plaat blijven staan, wat ik erg lastig vind bij sommige gerechten.

Pluspunten

• Is licht en daardoor makkelijk weg te zetten.

Minpunten

• Te grote stappen in vermogen
  • Inductieplaat afdekken tegen beschadigen
  • Piept als pan van plaat loskomt
  • glijdt makkelijk weg
  • Snoer heeft minimale lengte

Anne 04-12-2020

glijdt weg

Geschreven voor: Esperanza EKH005

Glijdt makkelijk weg op het aanrecht, de kookplaat is te glad onderkant.
Maakt meer lawaai dan ik had verwacht.

Minpunten

• te glad onderkant glijdt weg op aanrecht.
  • teveel lawaai.
  • geen handleiding